GÅRKVÄLLEN

började veckan med att öppna ett mejl från anna rosssander från ewc pr & events där en fråga om att vara skovärdinna för gårdagens nelly high heels winter tour event i gävle kom. jag tackade självklart ja och lämnade ett intresserad. när jag väl kom till goya möttes jag av fyra härliga tjejer som också skulle agera värdinnor för kvällen. det hela började med ett välkomnande av david, snubben som jag förstod höll i eventet. vi började med att hjälpte till och bära in alla grejer från turnébilen. sen blev vi tilldelade uppdraget att packa och fylla alla 150 goodiebags. vi fick även en varsin, fylld med en hel del bra saker.

när vi var klara var det typ två timmar kvar innan det hela skulle dra igång, så vi underhöll oss med att kolla på alla skor, prata och ta oss en varsin drink.

att välja skor innan alla kom var inte det lättaste, det stod mellan exclusive britta och zhob, båda i beige och perfekta till sommaren. mitt tredje val blev ett par gråa super höga pumps med röd sula, exclusive jennie. vi får helt enkelt se vilket par som ramlar ner i brevlådan, eftersom jag själv inte kommer ihåg i vilken ordning jag satt skorna.  

klockan 22. startade vi och jag och elin stod i entren och delade ut goodiebag och skolappar. sen fortsatte vi att mingla runt och hjälpa till. runt halv tolv var eventet slut och vi hjälpte till att ta undan alla skor och tillbehör. dansgolven blev tomma, musiken vreds upp och cluben var igång. efter en dryga 30 min rullade alla idoldeltagare in. de var en jätte trevligt kväll med mycket folk. vi fyra tjejer rundade av innan de stängde och jag tillsammans med elin gick till mc donalds för att vänta på vårat tåg hem till hålan. en riktigt värd kväll, tack ännu en gång.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

låter nice :D

2011-01-27 @ 13:52:08
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0